Regulamin
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Menjoy Sp. z o.o.
Dział I. PRZEDMIOT UMOWY
Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług (zwane dalej „Ogólnymi Warunkami”) stanowią integralną część umowy o świadczenie usług sprzątania (zwanej dalej „Umową”) zawartej pomiędzy CleanRepair.pl a Klientem. Każda osoba korzystająca z Serwisu Usługodawcy zobowiązana jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
Pod użytymi w niniejszym Regulaminie korzystania z serwisu Cleanrepair.pl pojęciami rozumie się:
- „Regulamin” – to niniejszy Regulamin świadczenia usług elektronicznych przez Menjoy Sp. z o.o.;
- „Usługodawca” – Postanowienia Ogólne Administratorem danych jest MENJOY Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000801345, REGON: 384217756, NIP: 8992867515 (zwana dalej „Menjoy” lub „Usługodawca”);
- „serwis cleanrepair.pl” lub „Serwis” – internetowy serwis, prowadzony przez Usługodawca pod aktualnym adresem https://www.cleanrepair.pl/ umożliwiający Użytkownikom na zasadach określonych w Regulaminie, organizowanie usług sprzątania mieszkań, domów i pomieszczeń biurowych. Serwis udostępnia system rezerwacji oraz płatności firmom sprzątającym oraz pozyskiwanie dla nich klientów. W serwisie zgodnie z dostępnymi funkcjonalnościami w zależności od tempa jego rozwoju możliwe będzie przechowywanie i wymiana m.in. następujących elementów: dane klienta, oceny firm sprzątających i Sprzątaczy, faktury;
- „Użytkownik” – każdy podmiot korzystający z Internetu, który posiada zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych w zakresie niezbędnym do skutecznego i ważnego zawarcia umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną na warunkach przewidzianych w Regulaminie;
- „Partner” – Użytkownik prowadzący działalność gospodarczą i świadczący odpłatnie usługi z zakresu sprzątania mieszkań lub powierzchni biurowych lub magazynowych samodzielnie lub za pośrednictwem Sprzątaczy;
- „Cena sprzątania” – to cena za wykonanie Sprzątania.
- „Osoba Sprzątającą” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, faktycznie wykonująca usługi sprzątania,
- „Klient” – konsument, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz osoby prawne, które zawarły Umowę o świadczenie Usługi za pośrednictwem Serwisu,
- „Ustawa” – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 1204 z póź. zm.);
- „Pomieszczenie” – oznacza lokal(mieszkalny albo biurowy), którego posprzątanie Zlecający zleca Sprzątaczowi;
- „Zamówienie” – to zamówienie przez Zlecającego przeprowadzenia przez Osobę Sprzątającą usługi sprzątania we wskazanym Pomieszczeniu/-ach za podaną Ceną Sprzątania we wskazanym zakresie czynności.
- „Zlecający” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu, ofertująca podjęcie przez Osobę Sprzątająca sprzątania Pomieszczenia.
Dział II. RODZAJE USŁUG
CleanRepair.pl świadczy na rzecz Zlecających następujące rodzaje usług sprzątania:
- sprzątanie STANDARD o zakresie podstawowym: odkurzanie i mycie podłóg, wycieranie kurzy z powierzchni łatwo dostępnych, mycie armatury łazienkowej, mycie kabiny prysznicowej/wanny, umywalki, mycie sedesu, mycie podłóg, polerowanie armatury, opróżnianie koszy na śmieci, mycie blatów, mycie umywalki, mycie luster, mycie sprzętów AGD z zewnątrz, umycie lub wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, przetarcie kontaktów, drzwi. Zleceniodawca jest zobowiązany do zapewnienia podestu (drabiny/krzesła/schodków), który umożliwi sprzątanie w wyższych partiach, jeżeli sprzątanie będzie tego wymagało. Usługa dotyczy standardowego stanu zabrudzenia.
- sprzątanie GRUNTOWNE o zakresie rozszerzonym: odkurzanie i mycie podłóg, wycieranie kurzy z powierzchni łatwo dostępnych , usuwanie kurzu z drzwi, mycie armatury łazienkowej, mycie kabiny prysznicowej/wanny, odkamienianie kabiny prysznicowej, mycie sedesu, czyszczenie klatki wentylacyjnej, opróżnianie koszy na śmieci, mycie blatów, mycie umywalki, mycie luster, mycie sprzętów AGD z zewnątrz oraz w środku, wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, przetarcie parapetów, przetarcie oświetlenia, przecieranie grzejników, przetarcie kontaktów , mycie piekarnika w środku, mycie kuchenki mikrofalowej, mycie glazury łazienkowej, profesjonalne środki czystości, sprzątanie maksymalnie do 3m. Zleceniodawca jest zobowiązany do zapewnienia podestu (drabiny/krzesła/schodków), który umożliwi sprzątanie w wyższych partiach, jeżeli sprzątanie będzie tego wymagało. Usługa dotyczy standardowego stanu zabrudzenia.
- sprzątanie PO WYNAJMIE o zakresie rozszerzonym: odkurzanie i mycie podłóg, wycieranie kurzy z powierzchni łatwo dostępnych oraz mebli w środku , usuwanie kurzu z drzwi, mycie armatury łazienkowej, mycie kabiny prysznicowej/wanny, odkamienianie kabiny prysznicowej, mycie sedesu, czyszczenie klatki wentylacyjnej, opróżnianie koszy na śmieci, mycie blatów, mycie umywalki, mycie luster, mycie sprzętów AGD z zewnątrz oraz w środku, wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, przetarcie parapetów, przetarcie oświetlenia, przecieranie grzejników, przetarcie kontaktów , mycie piekarnika w środku, mycie kuchenki mikrofalowej, mycie glazury łazienkowej, profesjonalne środki czystości, sprzątanie maksymalnie do 3m. Zleceniodawca jest zobowiązany do zapewnienia podestu (drabiny/krzesła/schodków), który umożliwi sprzątanie w wyższych partiach, jeżeli sprzątanie będzie tego wymagało. Usługa dotyczy standardowego stanu zabrudzenia.
Cena zależy od metrażu zakresu sprzątania (STANDARD, GUNTOWNE itd), częstotliwość usługi. Ceny pokazuje system w formularzu zamówienia przy wyborze odpowiednich opcji zamówienia. Zlecająca może wybrać opcję dodatkowe, które są dodatkowo płatne:
mycie okien – ceny zależą od rodzaju okien , cena pokazuje się w formularzu zamówienia po podaniu odpowiednich danych.
prasowanie – ceny zależą od godzin.
Zlecający ma prawo do zmiany terminu lub godziny świadczenia Usługi do 48 godzin przed pierwotnie zaplanowanym czasem realizacji usługi.
Dział III. ZAWARCIE UMOWY
Umowa zawierana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Serwisu, przy użyciu przeglądarki internetowej. Zlecająca nie jest zobowiązany do posiadania certyfikowanego bezpiecznego podpisu elektronicznego. Bezpieczeństwo połączenia z Serwisem zapewnione jest poprzez szyfrowanie danych przy wykorzystaniu certyfikatu SSL.
Zlecający za pośrednictwem Serwisu zawiera Umowę o świadczenie Usługi ze spółką jest MENJOY sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000801345, REGON: 384217756, NIP: 8992867515 (zwana dalej „Menjoy” lub „Usługodawca”). podczas składania zamówienia zobowiązany jest podać prawdziwe informacje. Składanie zamówienia przez Klienta jest dokonywane zgodnie z pouczeniami Serwisu.
Zlecający składa Zamówienie na wykonanie Usługi, w którym określa:
- rodzaj Usługi,
- termin i godzina wykonania Usługi,
- miejsce wykonania Usługi,
- m2 Pomieszczenie
Clean&Repair potwierdza Zlecającemu warunki wykonania Usługi w potwierdzeniu Zamówienia przesyłanym drogą elektroniczną. Do każdej Usługi przypisany jest indywidualny numer Zamówienia.
Składając Zamówienie Zlecający potwierdza zapoznanie się i zaakceptowanie Ogólnych Warunków oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych w celu wykonania usługi.
Umowa jest zawierana na czas wykonania Usługi. Minimalna kwota zamówienia: 160zł.
Dział IV. WARUNKI WYKONANIA USŁUGI
Sprzątanie wykonuje Usługę korzystając ze środków czystości oraz sprzętów należących do Zlecającego , chyba, że Zlecająca zamówił środki i sprzęty (w zależności od wybranej opcji sprzątania).
Godziny wykonywania Usług są następujące: 7.00 – 21.00 od poniedziałku do niedzieli
Usługi są realizowane na terenie Wrocławia
Zlecająca zobowiązuje się zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy do realizacji Sprzątania.
W przypadku, gdy w miejscu świadczenia Usługi Sprzątania uzna, że nie ma zapewnionych bezpiecznych i higienicznych warunków pracy albo stwierdzi, iż jest obiektem napaści słownej, bądź fizycznej, świadczenie Usługi będzie natychmiast przerwane, a Klient zostanie obciążony karą umowną w wysokości ceny jednokrotnej wizyty, w kwocie, za którą miała zostać wykonana usługa.
W przypadku gdy Zlecająca zamówił usługę, ale z jego powodu nie została ona zrealizowana i nie zmienił jej czas realizacji maksymalnie 48h przed usługa, nie jest uprawniony do zwrotu kosztów za usługę.
Dział V. PŁATNOŚCI
Zlecająca ma prawo do wyboru jednej z form płatności bezgotówkowych za Usługę:
– płatność przelewem bankowym.
– płatność kartą kredytową.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Zlecający mają prawo żądana wystawienia faktury bez VAT za zakupioną Usługę. Faktura w formie elektronicznej w formacie PDF jest przesyłana na adres poczty elektronicznej Zlecający podany w Zamówieniu.
Dział VI. REKLAMACJE
Zlecający mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Usługi.
Jeżeli Zlecająca jest nieusatysfakcjonowany z terminowości lub jakości wykonania Usługi, ma prawo złożenia reklamacji do 48 godzin po zakończeniu usługi sprzątania. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres: biuro@cleanrepair.pl. Reklamacja powinna zawierać uzasadnienie i ewentualnie dowody na nienależyte wykonanie Usługi np. fotografie opatrzone datą i godziną.
Clean&Repair zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni i zawiadomienia Zlecająca o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Clean&Repair ponownie wykona usługę, polegającą na jednokrotnej wizycie, w zakresie reklamowanej usługi, w terminie uzgodnionym z Zlecającym, jednakże nieprzekraczającym 30 dni od rozpatrzeni reklamacji.
Dział VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
Menjoy Sp z o.o. ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zlecający podczas wykonywania Usługi.
Menjoy Sp z o.o. oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnoprawnej, które obejmuje szkody powstałe w mieniu Zlecający podczas świadczenia Usług. Suma ubezpieczenia wynosi 1.000.000,- (milion) złotych.
W przypadku powstania szkody w mieniu Zlecający podczas wykonywania Usługi, Zlecająca winien złożyć reklamację oraz współpracować z Clean&Repair podczas procesu likwidacji szkody, w szczególności udzielać informacji, składać wymagane przez ubezpieczyciela dokumenty i udostępnić miejsca świadczenia Usług do oględzin.
Dział VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, POLITYKA PRYWATNOŚCI
Usługodawca zapewnia ochronę powierzonych mu przez Usługobiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności.
Dział IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zlecający nie mają prawa do odstąpienia od umowy, może natomiast przesunąć termin sprzątania do 48h przed zamówioną usługą.
W przypadku, gdy Zlecająca zrezygnuje z wykonania Usługi w trakcie jej trwania, zobowiązany jest do zapłaty za całą zamówioną Usługę.
Dział X. PRZEPISY KOŃCOWE
Niniejsze Ogólne Warunki wchodzą w życie z dniem 25.10.19 r.
Clean&Repair zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia Ogólnych Warunków. Zmiana Ogólnych Warunków wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Serwisu. W przypadku Umów zawartych przed datą publikacji zmiany Ogólnych Warunków stosuje się warunki dotychczasowe.
Niniejsze Ogólne Warunki oraz Umowa podane są pod właściwość prawa polskiego.
W razie sporu na tle stosunku prawnego wynikającego z Umowy Clean&Repair i Zlecający będą dążyć do polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia spór będzie poddany pod właściwość sądu powszechnego według miejsca świadczenia Usługi.
Postanowienia Ogólnych Warunków mają charakter rozłączny, a uznanie któregokolwiek z nich za nieważne, nie uchybia mocy wiążącej pozostałych.
W związku z zapewnieniem najwyższej jakości usługi, Clean&Repair dba o to, aby osoby sprzątające, realizujące usługę utrzymania czystości, były odpowiednio wyszkolone w zakresie swoich obowiązków oraz przejawiały wysoką kulturę osobistą. Zgodnie z dobrymi zasadami współpracy Zleceniodawca nie powinien proponować pracownikom Clean&Repair bezpośredniej współpracy, poza obowiązującą obie strony umową.